pondělí 28. května 2012

Nejen korálky živ je člověk

Kdysi dávno, když do Česka vtrhnul trend domácích pekáren, jsem také po něčem takovém zatoužila. Dnes jsem ráda, že jsem tenkrát odolala vábení a davovému šílenství a pekárnu si nepořídila. Hodně známých, kteří neodolali, se rádi chlubí "domácím" pečivem. A pak z nich vypadne, že pečou z koupené směsi... Hm, asi je to baví. Chápu, že je pohodlné mít doma bedýnku, do které jen nasypete/nalijete suroviny (v případě koupené směsi je to opravdu proces skoro bez práce) a ona za vás vypracuje těsto, ohlídá správné kynutí a pak už jen pípne, když je hotovo. Mně by ale chybělo to potěšení, kdy vám opravdu domácí pečivo projde rukama od prosívání mouky přes hnětení těsta až přes hlídání pečení v troubě.

Já si to zase po čase vyzkoušela o víkendu, kdy jsem pekla česnekové trojhránky z kynutého těsta a moc jsem si to užívala :-)




A na konec přeci jen malá korálkovací vsuvka - jak jsem si nedávno stěžovala, že neumím pracovat na víc věcech současně - tak už se to učím. Mám rozešité dva náhrdelníky. Teď jsem jen zvědavá, kdy je dokončím nebo kdy rozpracuju další věc a budu mít jen hromadu nedodělků, které nebudu schopná dokončit.

2 komentáře:

  1. Hi:-)
    Talented not only at beading:-)
    They look so Yummy!
    I bet they taste good as well.
    Though I have put on weight a bit and should go on a diet-the cake is still my weak point:-))
    Warm Greetings-Halinka-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello Halinka and thanks for comment. Yep, they were delicious but no diet at all :-)

      Vymazat